Zlobidlo

11.09.2009 12:24

Včera jsem páničce rozkousala nabíječku k mobilu. Dost divně na mě koukala, ale ona vyloženě překážela když jsem se snažila dostat k jejím kalhotům. Ale už vím jak se zatvářit, aby mi pánička s páníčekem nevynadali. Dám hezky ouška dolů nasadím provinilý výraz a děsně koulím očima¨:).

Cooperovi a Daisince už padají zoubky. To já je stále mám. Ale srst se mi na zádíčkách mění na dospelácku. Idyž pánička s páničkem mě podezírají, že jí mám jinou protože se neustále válím na zádech chci drbat a hrát si.

Kolem aut musím zatím chodit s vodítekem. Zatím totiž moc neposlouchám když jsou kolem pejsci a malé děti - ty prostě miluju. Jsem děsně společenská a nechápu co mám dělat, když mě páníček s páničkou nechají doma. To pak lezu po gauči a sundávám polštářky a nošená trička. To aby se mi po nich tak moc nestýskalo.

Zatím ahoj Kája

—————

Zpět


Kontakt

Kája a Aida

Praha

602 277 144
723 755 148