Mazlík

13.08.2009 09:46

 

Náš mazlíček roste jako z vody. A aby to neměli pánička s páníčkem tak jednoduché tak ničí na co přijde. Hozně se nám líbí polštářek položený na sedačce. Není možné, aby byl páníčků. Také Kája musela sundat "naprosto nevkusné prostírání" z konferenčního stulku a hníček Nescafe uklidit do pelíšku. Poslední průzkum se konal směrem na naši sklopnou postel. Máme ji schovanou za roletou z pevné látky. Kája přišla na to jak řetízkem sundat roletu dolů, sednout si na ní, pořádně ji zmuchlat a ještě ji trošku ochutnat. Naštěstí asi nechutnala dobře.

Máme také novou kamarádku Elišku - zlatý retríver 3 roky. S tou je sranda a hlavně Káju naprosto utahá a ta pak spinká jako miminko.

Umíme také krásně štěkat. Nejlepší doba pro nácvik štěkání je 22 - 24 hod. A pak také v 6 ráno když si s naším miminem nechceme hrát.Také krásně štěká na svou misku s jídlem, když ji nedáme dost rychle dolu na zem. Vypadá přitom jako by tak rok nežrala.

Zákony psího vlastnictví
Jestli se mi to líbí, je to moje.
Pokud to mám v tlamě, je to moje.
Pokud ti to můžu sebrat, je to moje.
Pokud si s něčím hraješ a položíš to, je to moje.
Pokud jsem to měl před chvíli, je to moje.
Pokud to jen vypadá jako moje, je to moje.
Pokud je to moje, nesmí se to podobat ničemu z tvých věcí.
Pokud to rozkoušu na kousky, všechny kousky jsou moje.
Pokud jsem to viděl první, je to moje.
Když se to rozbije, je to tvoje .

—————

Zpět


Kontakt

Kája a Aida

Praha

602 277 144
723 755 148